FAQ.
Szukaj.
Wyszukaj interesujące Cię tematy wśrod pytań i odpowiedzi

Aby zapisać się na konferencję, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.kongres-zaburzeniasi.pl w zakładce „Weź udział”. W przypadku problemów prosimy wysłać wiadomość e-mail pod adres konferencje@forum-media.pl z informacją o chęci wzięcia udziału w konferencji.

Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego automatycznie generuje się potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, jeśli takie potwierdzenie nie pojawi się, to prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta (konferencje@forum-media.pl) i zgłoszenie problemu.

Czy przy mnogim zgłoszeniu mogę liczyć na zniżkę?
- 3 osób – organizator udzieli 10% rabatu,
- 4 osób – organizator udzieli 15% rabatu,
- 5 osób – organizator udzieli 20% rabatu,

Przed konferencją wysyłana jest do uczestników faktura proforma, którą można opłacić, ale nie jest to wymagane do uzyskania dostępu do transmisji online konferencji. Kolejna faktura wysyłana jest po konferencji. Uczestnicy, którzy nie opłacili proformy, są zobowiązani do opłacenia faktury wysłanej po konferencji.

Za bilet można zapłacić na podstawie faktury proformy przed rozpoczęciem konferencji lub faktury VAT wysyłanej do uczestników po konferencji.

Wszelkie zmiany dotyczące danych podanych do faktury należy wysłać drogą mailową pod adres konferencje@forum-media.pl. Zmiany zostaną wprowadzone w ciągu 48 h.

Uczestnik ma prawo zrezygnować z konferencji w terminie do 30 dni przed datą konferencji. Osoba, która zapisała się na konferencję i nie zrezygnowała z udziału w terminie do 30 dni przed datą konferencji, zostanie obciążona kosztami. Uczestnik otrzyma w wersji elektronicznej materiały konferencyjne oraz prezentacje multimedialne, na których udostępnienie zgodzi się prelegent.

Aby zmienić dane uczestnika konferencji, należy wysłać wiadomość mailową pod adres konferencje@forum-media.pl. W wiadomości proszę podać dane, jakie mają zostać zmienione, oraz numer klienta lub nazwę podmiotu zgłaszającego.
Brak wyników